onsdag, april 25, 2012

Titta, tomtar!


Då var vi inflyttade! Äntligen bor vi på Lärkan i Alsike. Bland flyttkartonger och stök - men fullkomligt hemma!

Det har blivit många upptäcktsfärder. Längst inne i en vildvuxen vrå i vår nya och fortfarande tämligen outforskade trädgård hittade jag en dag en stubbe.


Med hustomtar! Wohoo!!



Den stora tänker jag kalla Sven-Torkel. Why? För att Tommy inte tillåter mig att döpa min ofödde son till det. 

Så nu heter en liten sten det istället. 

Ha!

Satisfaction.

/Nya husfrun

1 kommentar:

  1. Vaaaa, fick du inte döpa sonen till Sven-Torkel....myche underligt du =) Men jag tror den lilla stenen vart glad att få ett sånt härligt namn. Du kanske får göra nån tomte/nymf/svamp/fötter....ja....någe och ställa bredvid så den inte känner sig så ensam =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails