tisdag, juni 28, 2011

Bröllopsplanering


Detta inlägg kan även heta "Snart är det bröllop!" eller "$!#&, vad mycket det är just nu."

Vänner och familj frågar "Hur går det? Vad har ni kvar?" och jag tittar på min lista och svarar svävande något om brudbukett, påsar och  bordsdekorationer. I själva verket har vi långa listor, mindmaps och kalendrar fullspäckade med olika telefonnummer att ringa, saker att inhandla, deadlines att hålla, saker som ska tillverkas, vad som bör dubbelkollas, människor att träffa, grejjer att skickas, texter att skrivas och vad som är kvar att beslutas om.

Det är. helt. galet.

Vi hade ingen. aning.

Missförstå mig rätt! Det är jättekul att hålla på med, vi älskar sånt här, men just nu är vi aningen tärda.

Då hjälper det att tänka på kattungar.


På riktigt. Det gör det.

Ja, just det. Och så börjar jag jobba imorgon. Har jag tid med det? Absolut inte!

Tjohopp!
/Elina-Flina-Päron-Plutt

1 kommentar:

  1. Gud så underbart nu är det inet långt kvar till er stora dag!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails