söndag, maj 29, 2011

Grattis på Morsdag, Mariann och Monica!




Pussar från oss!

/ToE

2 kommentarer:

  1. Tack tack och pussar till er!!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen och tack så jättemycket för ditt beröm om mina naglar. :-D Typ 100 år försenad är jag.. *skäms* Jag har alltid varit hopplös på att svara direkt, och nu är det ännu värre. Men jag ska inte klaga, det är fullt upp hela dagarna med nageljobb. :-D Bröllopsplanerna går framåt. :-D Klänningen är beställd, vigselförättaren är bokad, sminket är bokat. Nu är det bara smådetaljer kvar. Haha! ;-)Önskar jag kunde lägga upp lite foton men det är alldeles för många av gästerna som läser bloggen. Hur går det för dig? :-) Jag har tokplöjt igenom flera månader i din blogg nu för att se så jag inte missat något. För det har jag väl inte? :-))
    Kramar om//Indra

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails