tisdag, mars 16, 2010

Älvan utan Ansikte


Idag har jag fått mycket gjort. Ovanligt mycket. Förutom studier har jag hunnit med att göra ärenden, gräva fram och formatera min gamla dator och lägga ut den på blocket. Dessutom har jag gjort en snabb-älva!


Jag ville göra en liten, detaljlös älva att kunna ha i våra tulpaner, nu i vår, så jag gjorde en under lunchen idag. Hon har varken fingrar eller tår och är full av skavanker, konstiga bölder och leder där det inte borde finnas några. *fniss*




Men hon får bo i en blomma så hon är säkert inte så sur över sina avvikande egenskaper.

I hope.




Toodles!

2 kommentarer:

  1. Du som är uppfinnes rik. Jag skulle behöva någe kul man kan pryda krukor med på sommaren. Man ha en massa blommor, nån sten...men någe mer. Jag ha maaaaassa krukor men varje år ser det ut som dom saknar någe. Oftast i mitten, kanske någe som kan sitta på en stång. Testade att köpa en fjäril en gångh på Jysk men B kvalite så den gick sönder efter 2 dar =/ Va skulle du kunna tänka dig sätta dit???

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails