tisdag, januari 05, 2010

Vad jag bloggade om 2009

Ett år - 110 blogginlägg.

"Om vad?!" undrar jag bestört? Har jag verkligen haft 110 saker att säga? 110 vettiga saker?!

Nja, snarare 110 saker att visa. Men vettiga? Eh-eh.. *höjer ögonbrynen och skakar på huvudet*

Andra halvan av 2009 ändrade jag både stil, och på sätt och vis även inriktning, här på bloggen. Den fick en ny design, nytt namn och i allmänhet en mer positivare aura.

Inbillar jag mig, i alla fall. *flackande blick*






Jag började försöka hitta på och göra roligare saker, ha kul, göra mig själv glad! Sedan kom jag på att jag ville dela med mig av det på nätet för de som vill titta. Kanske får det någon att le, kanske inspirerar det någon.

För mig har det fungerat jättebra! Jag känner mig gladare, mer optimistisk och inspirationen är inte längre något som ständigt undviker mig. Det senaste halvåret har min kreativa sida gjort saltomortaler av lycka!

Här är några av de inlägg som familj, vänner och läsare ha sagt sig uppskatta mest:




Tillverkade ett par älvor, päronrumpade Áynia och melankoliska Isowyn.


En härlig sommardag satte Linda och jag upp ögon.




Nyligen gick jag även ut och fotade några tomtar när de kom fram ur sina gömmor.



Men allt detta hände alltså andra halvan av 2009. Innan dess då?




Vi firade Luv som fyllde 30.






Kvinnor genom historien hyllades.





Sist men inte minst föll jag för mormors Tagetes. Som en fura.

Vad jag längtar till våren..

Namasté.

1 kommentar:

  1. Grattar till jubileet!!

    Ja du glada tankar å mycket fnitter... å självironi gillas!

    Det gillar jag med din blogg! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails