fredag, juli 10, 2009

"...And there was much rejoicing."


Så var helgen kommen.

Veckan som gått har varit superduper - Gotte skuttade nämligen ner till oss några dagar! Det har blivit många fikor på stan, en hel del fotograferande och en massa skojande!

Tjo-HO! *o-ironisk*

Dessutom blev det en resa till Mia i Stockholm. Självklart med tillhörande shopping, fika och mer skojande. På kvällen fick vi dessutom en bonus, då Gotte hittade en stackars elgitarr som låg och skräpade i Mias lägenhet.

*skrålande till klockan nattetid*

Här kommer i alla fall en liten bildskörd från Gottes och min fotopromenix här i Uppsala. Och här, på hans blogg Nocturnal Raven Blog, är hans bildskörd från samma dag.













Uppsala Slott - det vackraste slottet någonsin!
I alla fall i kategorin "Laxrosa, fyrkantiga och bedrövligt trista slott".




Ljuskronan i Helga Trefaldighetskyrkan


Slutligen ett självporträtt av fotograferna


Namasté

2 kommentarer:

  1. Awww...jag avundas du och Gotte som kan ta så fina bilder. Jag måtte sakna fantasin för mina blir inte så bra. Hur bär ni er åt???
    Ni verka haft jätte kul i alla fall, önska man kunnat vart där och fikat med er =) Shoppa ä inte min starka sida men jag skulle kunna ta kort på er när ni shoppar ;)
    Puss å Kram stumpan =)

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Kul att du tycker att bilderna är fina? Hur vi bär oss åt? Hmm.. jag skulle nog säga att det hjälper om man tar sjukt många bilder. Jag tog över 300 bilder den dagen, så att i alla fall NÅN skulle bli bra. ;D
    Och så lär jag mig mycket mer av de 95% bilder som inte blir bra. :)

    Hade varit apa-kul att ha dig här. :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails