tisdag, mars 03, 2009

Vill någon ha en ny bloggdesign?

Det här är vad som händer när jag känner mig sådär jätteledig. Nu har de här bloggarna legat på min dator alldeles för länge så nu är det verkligen dags att de börjar användas.

  • Vill du ha en är det bara att höra av dig.

  • De är gratis. Jag gör dem bara för att jag tycker det är kul. Länka dock gärna till mig. Lite reklam måste jag ju få. :)

  • Står det inget annat så är de fortfarande lediga.

  • Blogger: Är ni Bloggeranvändare kan jag även hjälpa till med uppstarten. Har tillhörande kod.

  • Andra bloggtjänster: Det går kanske bra med vissa andra bloggtjänster också, men jag är inte insatt i hur de fungerar så då kan jag inte hjälpa till. Kolla upp! Om ni inte får det att fungera och ångrar er så får ni säga till, så kan någon annan få den. Jag vill ju gärna se dem användas!

Till vem, och till vad, jag gjorde dessa vet jag inte, men kanske någon bloggare fastnar för någon av dem.



Fluffig Rymd - gjord med sådana där kylskåpsmagneter. :)



Stinas - eller någon annans - Sida, med knapparna invävda bland krusidullerna.





Mina Tankar - en blogg som flyger ganska högt bland molnen. Här kan du byta ut bilden på tjejen till en bild på dig själv.
EDIT: Bokad!


Lite old style - Fyller mitt papper med mitt hjärtas andetag.




Den här gjorde jag till min bror som skulle ut på en flera veckor lång båttur runt Floridas kust.


Nån som vill ha? Förutom den sista - den är ju brorsans. :)



Namasté.

7 kommentarer:

  1. ä väldigt intresserad av en ny bloggdesign... så ifall du har tips eller lust att hjälpa till (länkar så klart till din sida då) så tar jag tacksamt emot de =)

    titta gärna in på min sida... lifely.blogg.se

    //Camilla

    SvaraRadera
  2. Tjabba snygging =) De va snygga sidor du ha lagt upp, faan om man vore hälften så duktig...*suck*...
    Hade jag inte haft en sån underbar sida skulle jag lätt räkt upp handen för Lite old style =) Älska den =)
    Du kommer säkert göra många glada med dina bloggar;)

    Kram gosis =)

    SvaraRadera
  3. Verkligen jätte snygga designer du gjort : ) .. funderade på o fixa någon ny snart jag med, problemet är bara att jag inte har photoshop eller någor program så jag kan göra nå bra bilder :(

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag är intresserad av fluffig rymd designen...

    SvaraRadera
  5. Camilla @ lifely.blogg.se --> Jag har mailat dig!

    Kiwi --> Tack, gumman! Jo, men den du har nu är ju supernice och superdu så det är bra att du behåller den. :D

    Camilla Nordin --> Kul! Jag fixar till koden till dig ikväll och hör av mig när jag behöver din mail. Allra senast imorgon. :)

    SvaraRadera
  6. Jag är också väldigt intresserad av en ny bloggdesign.(mina tankar fastnade jag för). Jag länkar såklart. Hur gå tillväga??//Jessica Jillebo

    SvaraRadera
  7. FFF --> Ett mail i din inbox nu! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails