onsdag, februari 04, 2009

Chokladmassagen - Aftermath

Jag gjorde det!

Efter massagen fick vi duscha av oss och väl bakom skynket slickade jag mig snabbt på armen. Försökte sedan skrapa och skyffla i mig chokladen med tänderna, fort fort fort, innan nån kom på mig!

På något sätt kände jag mig som en brottsling.

Men så stod jag där i duschen - men munnen full av chokladmousse - och insåg plötsligt att nått var fel. Något var fruktansvärt fel.

Chokladen var helt, och fullkomligt, osötad.

"Whyyy?!" skrek mitt inre. Var det ett grymt skämt? Vem kunde komma på något sådant? Hela idén kändes plötsligt absurd och underlig. Världen snurrade. Jag med den.

Med sorg i hjärtat såg jag all denna choklad istället spolas ner i avloppet.

Men en sak är säkert - chokladmassage is the shit! Det måste ni prova! Att bli inlindad i en doft är en sällsam men ljuvlig upplevelse och bör provas på. Om inte annat så hemma i sovrummet iaf.. ;D

Kram på er!


Namasté.

2 kommentarer:

  1. Niiiiiice, låter totalt coolt liksom. Men...inge socker i chokladen. De måste va för dom såg hur söt du va så dom tänkte hon behöver inge mer sött....för då blir hon översöt ;)

    Kram Kiwi

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails