söndag, februari 15, 2009

200 Flummigheter senare..

Det här är mitt 200:e inlägg här i bloggen! Så här kommer lite gamla inlägg som jag tänkte ta upp igen - av diverse obskyra och luddiga anledningar.

Tänk vad mycket onödigt och skumt jag skrivit här under de tre åren jag haft bloggen.

Inlägget Men vi kan väl fortfarande vara vänner? gav ju till exempel inte så mycket.. Stora ord, men jag bangade helt.

Bystmått och Fördomar var väldigt rolig att skriva. Men det visade sig senare att han inte hörde av sig något mer.

De här bilderna i inlägget Bildtema: Tungor gjorde mig så glad.

Tur att man har vänner som vågar berätta sanningen för en: Ja ä ju som ja vart.

Och det var länge sedan det hände något på fronten i Spindel-kriget, men här är lite gamla nyheter i inlägget Lita aldrig på en Spindel.

Och till sist, ett inlägg från 2006, som jag skulle vilja tillägna till min kära pojkvän, nyss 30 fyllda. Nostalgi är härligt - men nutiden är bättre.

:D

Namasté.

2 kommentarer:

  1. Ja det va ett bra 200:drade inlägg. Helt klart tummen upp från mig. Tänka dig va länge du sittit å skrivit på denna blogg =) Jag ä bara på ty 156 inlägget så för mig tar det ett tag. Men jag tro jag kommer sno din ide å göra desamma då...du så uppfinnesrik =)

    Kram gumman å grattis på de 200:drade inlägget =)

    SvaraRadera
  2. Kiwi --> Tack! Sno på du bara! :D Jo, det har ju blivit ett par timmar, för att inte tala om designen till den nya!! Den har jag hållit på med - av och till - i ett år nu. Lär kanske bli ett år till i den här hastigheten.

    :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails