onsdag, november 26, 2008

Vildare inlägg än så här blir det inte idag.

Efter att ha suttit med ett litet, men envist (läs. egentligen busenkel, men inte om man har en sån där "bakom-flötet-dag", vilket jag förövrigt verkar ha haft i överflöd sista tiden )*, matteproblem halva dagen igår har jag idag vaknat upp till ytterligare en dag.

En dag som vilken annan dag som helst.

Igen.

En sådan där dag så jag bara vill göra något galet och annorlunda. Någonting aningen vildare och mer oväntat än att sätta på mig den andra sockan före den första!
Får se om jag kommer på något under dagens lopp.

Namasté.


* Parentes, aningen längre än vad som krävs för att störa läsaren. **

** Stjärnanvändning, eller vad det nu heter. Inspirerad (läs. stulen) av Startracers blogg. :)

3 kommentarer:

  1. Att göra nå mera vilt..hmmm...
    * Bulta på er kläder å ha picknick ute? =)
    * Göra en ricktigt kladig kladdkaka och se vem som kan trycka i sig den fortast? =)
    * Ta en tanborste och kudde och kom upp till Kiwi...om inte de ä inpuls vette faan va som är ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kiwi ---> Vinterpicnic skulle vara apmysigt, men det är trist att göra något sånt själv. Kladdkaka gjorde vi faktiskt i helgen och tryckte i oss. Vet inte vem som vann, men antingen Linda eller jag. :) Oo, tandborste och kudde låter bra, måste komma upp och hälsa på snart. :)

    SvaraRadera
  3. Aha! Här är tjyven! Bus-du som 'stal' min stjärnanvändning :D Men visst är det användbart!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails