fredag, augusti 01, 2008

Vi måste ju hämta våran Sorcerer!

Nu sitter Tommy och jag i vår hyrbil på väg till Bohuslän för att hälsa på Linda och hennes familj som är på semester där. Det kommer förhoppningsvis bli båtande, krabbätande, hällristningstittande och annat kul, men bland det bästa är att vi kommer att hämta hem Linda! Joink!

Vad tomt det har varit här utan henne! Men nästa vecka blir det nog ett par timmar på kafé, och med all säkerhet ett par timmar framför varsin dator med gamla go'a Diablo 2 på nätverket.

Synd bara att vi missar paraden på EuroPride i Stockholm i helgen. Hade gärna varit där och hejjat på. Jag hade så kul på pride förra året men jag antar att jag kan vänta ett år till.

Namasté.

1 kommentar:

  1. Nå, ä hon hemma nu? =)
    Ni är verkligen en trio där borta, jag kan se hur hon liksom en del av "möblenemanglet" följer med den dagen ni flyttar till hus. Hur gåre med rollspelandet då, händer de någe kul??

    Kramen damen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails