fredag, augusti 15, 2008

Men man ska nog inte pilla där..

"SPRAK!" sa något bakom dataskärmen.
"Voing" suckade skärmen tyst och slocknade.
"Baaajs" sa jag. "Inte nu igen."

Men det brukar inte vara något problem. Strömkabeln bakom min gamla CRT-skärm är lite glapp och den brukar slockna om jag råkar stöta till den lite. Så det brukar hjälpa om jag bara stöter till den igen. Men den här gången var det nära ett riktigt slut. Efter mycket duttande och pillande med den sprakande kontakten bakom skärmen gick den äntligen till sig.
"Voing!"

Så skärmlös är jag inte riktigt ännu! :D


Förutom dataproblem blir det en tjejdag med Linda idag. Shopping, manikyr och go' middag. Vi hade planerat att göra det någon fredag i sommar, men sommaren håller ju på att rinna bort! Så även om det känns dumt att hitta på något kul medan Tommy är hemma i Norrland och på sin mormors begravning är det med våra scheman sista chansen.

Hoppas ni alla andra har en bra fredag och helg!
Namasté.
ps. Miss you luv.

2 kommentarer:

  1. Miss you too...=) Nähä, vare inte jag du mena ;)

    SvaraRadera
  2. Kiwi --> Jooo.. Saknar dig också! Alltid! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails