onsdag, augusti 06, 2008

iGoogle - En bra start på dagen!

Nu kommer ett litet tips: iGoogle

Tillsammans med den obligatoriska kollen av email går jag alltid in på iGoogle som ligger som min startsida. Jag vet inte hur många gånger per dag jag använder Google så att man kan anpassa den efter eget behov passar mig utmärkt!



Där kan man ha listor med dagens nyheter, vädret, eller kanske tv-tablån. Själv har jag bland annat en ruta med min gmail inbox, nyheter från NASA, "How-to of the Day" och det bästa - Google Reader.


I Readern kan jag prenumerera på bloggar med hjälp av så kallade bloggfeeds. Istället för att klicka runt bland alla bloggar jag följer räcker det med en titt på min startsida för att se vilka som nyligen blivit uppdaterade. Häpp!

Dessutom finns en massa andra gadjets, som de heter, med inspirerande citat, småspel, recept, webkameror och massa mer!

Skaffa egen iGoogle med länken i övre högra hörnet på google.se.

Namasté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails