onsdag, maj 28, 2008

Mexikaner på Pridefestivalen?!

Fest i helgen var det visst. Som vanligt. :)

Mia och Linda firade sina födelsedagar med en Mexico-twist (som utvecklade en Spaniengren) och bjöd på allt från Sangria till mustascher. Jag trodde aldrig att folk kunde bli så snygga och stiliga i tjocka pappersmustascher så jag lägger in lite bildbevis här nedan.










Även Uppsala Pride hölls samma dag så lite kul var det när vi insåg att nästan alla av oss klätt oss i regnbågens färger.



Namasté.

3 kommentarer:

  1. Coool =)
    Ni va riktigt färgranna, roligt att se. =)
    Kan du säga grattis till födelsedagsbarnen föresten. Dom hade jag glömt =(

    Kram Kiwi

    SvaraRadera
  2. He he he det var kanske tur att jag la ner den skjortan.. Annars kanske jag hade krossat mer än ett hjärta :)

    SvaraRadera
  3. Kiwi --> Som en flock färggranna regnbågsriddare. Jo, jag ska hälsa dem från dig. =D

    Jimmy --> Haha, men du hade säkert kunnat ragga till dig en hel del drinkar. =D

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails