tisdag, april 01, 2008

Tommy vill att jag ska köra en hyrbil där...

Att impulsgöra något är ofta spännande och roligt. Impulsfester är något som jag älskar och förespråkar och impulsshopping ligger inte långt därefter.

Impulsresa är däremot något som jag inte provat på förut (förutom impuslresorna från Storuman till Vilhelmina mitt i natten för att köpa en varmkorv - allt i min ungdoms dagar). Men eftersom Tommy är otroligt resugen kommer det att ändras nu i dagarna då vi sticker till Cypern en vecka. (Jag är också otroligt ressugen men den känslan lever under ständigt förtryck och kommer bara fram när det vankas restider.)


Vi sticker på måndag och ska bara slappa, sola, och skutta runt på vandringsleder - men en och annan skolbok hänger med såklart.


Vidare har Linda äntligen kommit hem! Det firas hela veckan med kaffe, tonfiskfiléer, tisdagschampagne, tenta och kulminerar på fredag och lördag då det blir en ordentlig fest tillsammans med RPG. Yayiness! Mycket mindre tomt här nu.


Förutom den nyheten så är det april! Yay! Självklart har Elina blivit toklurad åt alla håll. Fast vilken utmaning är det egentligen - att lura mig? Skämmes tamme faan!

Namasté.

2 kommentarer:

  1. Haha stackars liten :) Jag blev inte lurad en enda gång. Lite tråkigt faktiskt

    Jimmy

    SvaraRadera
  2. Hi hi! Du är en impuls :) Saknar er här hemma! Pussur

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails