tisdag, april 15, 2008

Sanningen - varje dag på min startsida..

Så var det snart dags. Ett år äldre. Bara ett par timmar kvar. Om jag blivit visare? Det kan jag inte svara på förrän imorgon. Kanske vaknar jag och ser allt i ett annat ljus och helt plötsligt förstår vad hela livet handlar om. Kanske vaknar jag och känner att jag vill lägga ungdomsdagarna och barnsligheten bakom mig och istället inrikta mig på familj och diskmaskiner.

Kanske vaknar jag med värsta dödsångesten. Kanske vill jag ha en tröstgrogg... Nåja, lite tröstfest blir det iaf i helgen med den ständigt-fem-dagar-yngre-Jimmyponken.

Namasté.

2 kommentarer:

  1. Hej Gumman!!! Grattis på födelsedagen min lilla sockerbulle. För en gångs skull ligger jag efter med din present och julklapp så du kommer ha kul nu när jag skickar paketet =) Stor Grattiskram och puss på dig =)

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Puss på dig en massa!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails