torsdag, februari 07, 2008

Bilspottande och besök!

Linda, Tommy och jag (och mia också, hur går det för dig?) har en liten tävling som går ut på att hitta rätt siffror på bilars registreringsskyltar. Har man sett 001 får man gå vidare till att söka efter 002 osv. Först till 999 vinner! Iofs är det ett tämligen slött tidsfördriv. Med den hastighet vi hittat skyltar hittils har vi räknat fram att det skulle ta 40 år att hitta alla i nummerordning. Själv är jag uppe i 007 medan de andra spanar efter 010. Det betyder att jag FÖRLORAR!! Morr!! Så om det är någon av er som har en bil med 007 som regisreringsnummer får ni gärna köra förbi mig. :)

Nog om det - det händer faktiskt mycket roligare saker här i dessa tider. Om några timmar kommer allas vår lilla Otto och hälsar på med anledning av Tommys fest i helgen! Det ska bli vansinnigt roligt att få rå om henne lite. Och självaste festen blir nog tokkul, den med! Allt detta med lite rpg strödd över.

Nu ska jag sörpla slut på kaffet, städa vidare och sedan kila på lab på skolan.

Namasté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails