onsdag, augusti 22, 2007

Halloween-dags!! =D

Idag sitter jag med gamla tentor och pluggar på. Gått väldigt bra hittills.

Har även de senaste dagarna suttit med Halloweenplanering på fritiden. Det är ju faktiskt inte länge kvar tills det är dags igen!

I år är det inte vi som håller i firandet utan istället blir det Mia & co. som fixiluuurar. Det ska faktiskt bli rätt skönt att inte stå för festen i år - jag blir så inne i det att resten av mitt liv stannar och tok-stressen (gropar i naglarna, håravfall och ångest) kommer som ett brev på posten. Men vi har sagt att vi gärna (om ingen annan vill) fixar vartannat år istället eftersom vi båda verkligen har ett brinnande intresse. =D

Men samtidigt ska det blir bamse-kul att gå på en halloweenfest som jag inte har varit med och planerat eller hostat. Come to think of it... *funderar* Jag har aldrig varit på en sådan! Eller har jag fel nu? *funderar mera*

Nåja, vi har iaf börjat planera inför våra dräkter nu och vi måste snart sätta igång om vi ska hinna. Men hursom blir det mycket mindre fixi-fixi och massor mindre money-money än förra året!

Ännyhoo, tillbaks till svarta hålen och paradoxerna.

Namasté.

5 kommentarer:

  1. Ååh.. vad roligt! Jag fullkomligt älskar att klä ut mig och halloween är ju årets grej då.

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att höra att det är fler som gillar det! :D

    SvaraRadera
  3. Halloween, ja...du är lika tokig i det som jag är i jul. Har redan börjat planera lite för det =) Keep up the good work my...my....studie =)...aholic! Höhö!!

    SvaraRadera
  4. Hellooo...syns jag =)

    SvaraRadera
  5. Kiwi - Jo, du syns! Hihi, jo, vi har alla våra små hobbys som vi är mer eler mindre besatta av. ;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails