fredag, augusti 03, 2007

Fast tjejerna borde ha killkväll och killarna tjejkväll.. See what happens..

Sitter och mummar på en kopp ljummet kaffe och ska snart börja packa för att dra till Stockholm i helgen. Vi ska ha tjej- och killförfest så jag ska snart hoppa på tåget till Mia för att ha en kanonkväll med några andra tjejer hemma hos henne. Killarna ska sitta hos Jimmy, spela poker och dricka whiskey men vi kör nog på vattenpipa istället. :)

I helgen är det ju dessutom Pridefestivalen så jag passar på att festa i basementkläder då det inte blir lika "opassande" att gå med dom på vanliga fester. På lördag ska vi även passa på att titta på själva paraden och på kvällen kanske det blir någon öl också. Eller så åker vi hem och skiter i allt, who knows.

Sov förresten, om möjligt, ännu bättre i natt. Får se hur länge denna bra vana håller i sig, men jag känner mig iaf pigg inför kvällens partajande.




Ville ha med en bild så jag letade fram en gammal bild från 2004. Jag menar, TITTA PÅ OSS!! Hihi...

Namasté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails