fredag, oktober 27, 2006

Isoleringscellen

Nu har jag varit solo här hemma i 6 dagar. Det verkar som att 6 dagar är min gräns. Efter det börjar jag prata med mig själv.I natt när jag satt med min inlämningsuppgift förde jag ett högt och ljudligt samtal med mig själv och efter någon timme kom grannkatten förbi – och då hade jag plötsligt två samtalspartners! Enok var iofs inte pratig av sig, han gick mest bara runt och inventerade stället som vanligt.

När jag surrar med sig själv så lyckas jag resonera fram så många kloka saker. Som till exempel att det faktiskt ÄR absolut nödvändigt att kolla min mail en gång till innan jag återgår till studierna. Det kommer att visas något bättre på tv om jag bara bläddrar igenom kanalerna en gång till. Det kommer säkert att finnas något ätligt i kylen om jag bara tittar en gång till.

Nån gång i alla fall..

Namasté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails