onsdag, maj 03, 2006

Heliumballonger och sprutgrädde!

Så var Valborg tragiskg nog över – men vilken underbar helg det blev. Jag kunde faktiskt inte be om en perfektare helg. Det var lite tungt att kliva upp kl 07:30 men när vi kom till bryggan satt redan Herr Kalaspuff redan där och väntade. Det blev många roliga timmar där med fler folk som anslöt sig till sällskapet. Till och med Jimmy och Otto dök upp! Yay! Vi skrattade gott åt alla roliga båtar som studenterna byggt och vi kastade en och annan sprutgräddesbeklädd jordgubbe på dem – när de inte försökte stjäla vår champagne, vill säga, haha!



Lunchen på slottsbacken var jätterolig och där hånglade alla friskt med min girafformade heliumballong som jag köpt. Hmm, borde ha bett om en ny ballong av den som bet sönder nosen på den… Efter några snaps och massa bus blev det i alla fall en tidig sushi-middag varefter vi skyndade oss hem där folk redan satt i trapphuset och väntade. Ojoj.. tidsplaneringen kanske inte var så bra, men allt ordnade sig i alla fall.


Här hemma hade jag och Tommy fixat och donat järnet i vardagsrummet med madrasser, kuddar, uv-lampor, vattenpipa och tilltugg. Kanonmysigt!


Basement visade sig vara otroligt lyckad! Lagom med folk, en otrolig dj vid namn Core som gjorde min kväll med sitt set - och såklart en mysig stämning.


Vi har ännu inte lyckats få tag på vårt andra – fullproppade minneskort med bilder så jag lägger bara upp några bilder, men mer kommer senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails